Małe kobiety – w drodze do pewności siebie


W Akademii Przyszłości są Dziewczynki, które w siebie nie wierzą i mają niską samoocenę. Ich marzenia i plany zawodowe pokazują jednak drzemiącą w nich siłę, odwagę i radość. Akademia z pomocą Tutorek i Tutorów wyposaża Dzieci w zasoby i doświadczenia, dzięki którym mogą one odkryć drugą stronę swojej słabości – siłę; drugą stronę swojego lęku – odwagę; drugą stronę swojego smutku – radość.

Poznajcie Dziewczynki Akademii Przyszłości, które są na drodze uwalniania swojego potencjału.

„Zostać superbohaterką”

8-letnia Zuzanna ma trudności w szkole: słabe oceny oraz wolne tempo nauki.

Pomimo tych codziennych trudności, Zuzanna ma marzenie: „zostać superbohaterką” i tak jak każda superbohaterka planuje „po godzinach” zmieniać świat na lepsze: „żeby nie było epidemii”. Dziewczynka kocha sport, chodzi na judo. W przyszłości chce zostać panią weterynarz.

„Być wolną, żyć po swojemu bez ograniczającego wpływu innych na mnie”

13-letnia Natalia to przyszła pani psychiatra, której marzeniem jest „Być wolną, żyć po swojemu bez ograniczającego wpływu innych na mnie”. Jakby mogła coś zmienić na świecie, to: „sprawiłabym, że każdy czułby się równy niezależnie od tego, kim jest”.

Dziewczynka jest małomówna i często wycofana w relacjach z innymi. Natalia potrzebuje ciągłej pochwały i uwagi. Zlecone zadania nie zawsze chce wykonywać i konieczna jest dodatkowa motywacja. Potrzebuje sporo czasu, aby się otworzyć i nawiązać relację z nową osobą.

„Robić w życiu to, co kocham”

Tracy, ma 13 lat i mnóstwo planów. W przyszłości chce zostać: animatorką cyfrową, modelką, malarką. Ma wiele pasji: rysunek, taniec, capoeira, historia. Marzy, żeby: „robić w życiu to, co kocham”.

Gdyby mogła zmienić coś na świecie, to: „całe zło, które wpływa negatywnie na świat i ludzi zniknęło”.

Dziewczynka jest nieśmiała, częściowo spowodowane jest to barierą językową. Dołączyła do zespołu klasowego dopiero w zeszłym roku. W Polsce jest dopiero od kilku miesięcy.

Wspieraj Dzieci z Akademii Przyszłości,
by nie czuły się same w budowaniu wiary w siebie.

Ufunduj Indeks dla Dziecka z Akademii Przyszłości
i daj mu szansę na lepszą przyszłość.

„Zdobyć złoty medal Olimpijski”

Karolina ma 8 lat. Trzy słowa, które wybrała na opis siebie to: „szybka, inteligentna, silna”.

Wymarzona supermoc: „wytrzymywanie pod wodą jak najdłużej”. W przyszłości chce zostać pływaczką.

Widać, że sport robi wiele dobrego w życiu Dziewczynki. Karolina jest Dzieckiem bardzo wrażliwym, często bywa zamknięta w sobie.

„Podróżowanie po świecie”

13-letnia Natalia w przyszłości chce zostać: psycholożką, graficzką, projektantką mody. Jej największym marzeniem jest „znalezienie bratniej duszy i podróżowanie po świecie”.

Dziewczynka jest zamknięta w sobie, cicha, podczas lekcji bywa „nieobecna”. Jej marzenie: „aby wszyscy siebie akceptowali nawzajem”. Nauczycielka o Natalii: To kreatywna i ambitna uczennica. Chciałabym, aby uwierzyła w siebie, w swoje marzenia, które może spełnić.

„Rozumienie zwierzęcej mowy”

Maja, ma 10 lat, w przyszłości chce zostać instruktorką jazdy konnej. Jej największa pasją jest jazda konna i taniec. A marzenie? – „Rozumienie zwierzęcej mowy i posiadanie własnej stadniny” – odpowiada. W przyszłości chce zostać instruktorką jazdy konnej. Jej plany na przyszłość świata? „Zamiast samochodów i autobusów przemieszczano by się konno”.

Maja w środowisku rówieśniczym często jednak popada w konflikty. Dzieci jej nie rozumieją. W szkole ma problemy z językiem angielskim.

„Polecieć w kosmos”

Kamila ma 13 lat. Największą radość sprawia jej „pomaganie koleżankom i kolegom”. Gdyby mogła coś zmienić na świecie, to było by to „brak wojen, brak głodu”. A największe marzenie: „polecieć w kosmos”. Kamila jest bardzo skrytą i spokojną dziewczynką.

„Uśmiechnięta, wystrzałowa” Julka

Tak o sobie napisała 13-letnia Julia: „uśmiechnięta, wystrzałowa”. Dziewczynka chciałaby: „żeby koronawirus się skończył”. Jej marzenie, to: „pojechać do Australii”.

Julka ma niepełnosprawność sprzężoną. W klasie pracuje z pomocą nauczyciela.

„Pomaganie biednym zwierzętom i ludziom w każdym dniu nawet, że to będzie trudne”.

To marzenie 10-letniej Julii. I na tym nie koniec jej dobroczynnych planów. Kolejne to: „pomagać zwierzętom ze schroniska, moje największe marzenie!”. Gdyby mogła coś zmienić na świecie, to: „żeby nie było koronawirusa i wojny, żeby był pokój”

Julia też codziennie zmaga się z niskim poczuciem własnej wartości i trudnościami w rozwiązywaniu problemów szkolnych.

„Chciałabym zamienić świat w tęczową krainę”

Izabela ma 8 lat, a jej wymarzoną supermocą jest: „pomaganie innym”. Największe marzenie: „chciałabym mieć jednorożca”. W szkole dziewczynka ma problemy z przestrzeganiem zasad. Chce być w centrum zainteresowania, buntuje się i czasami zachowuje agresywnie.

Dzięki Darczyńcom oraz Przyjaciołom wspierającym Akademię, walczymy o zmianę w życiu Dzieci, które w siebie nie wierzą, mają niską samoocenę.

Ty też możesz pomóc 💙

Wspieraj Dzieci z Akademii Przyszłości,
by nie czuły się same w budowaniu wiary w siebie.

Ufunduj Indeks dla Dziecka z Akademii Przyszłości
i daj mu szansę na lepszą przyszłość.

To również Cię zainteresuje: