Zapraszamy do współpracy
również Twoją firmę

To dzięki wsparciu Partnerów – biznesowych i instytucjonalnych – Akademia Przyszłości może się rozwijać, docierać do nowych miejsc i pomagać Dzieciom w ich walce o wiarę w siebie i lepszą przyszłość.

Wykorzystaj potencjał biznesowy i wizerunkowy współpracy z Akademią Przyszłości

Wzbogać swoją strategię CSR o działania wspierające Dzieci

Zaangażuj i zintegruj swoich pracowników wokół aspiracyjnego projektu

Sprawdź nas. Zapraszamy do kontaktu – chętnie opowiemy o możliwościach współpracy i korzyściach dla Partnerów.

Dział Współpracy i Rozwoju

[email protected]

Formy współpracy B2B
z Akademią Przyszłości

Co-branding

Możesz wzmocnić swoje działania marketingowo-sprzedażowe, wykorzystując markę Akademii Przyszłości. Konsumenci „premiują” marki, które wspierają pozytywne zmiany społeczne – wykorzystaj ten trend z nami. Wprowadź mechanizmy aktywizujące sprzedaż. Umieść logotyp Akademii Przyszłości na produktach swojej firmy, pochwal się współpracą w komunikacji wizerunkowej.

Wolontariat pracowniczy

Zintegruj zespół wokół wspólnego, aspiracyjnego celu, zwiększ zaangażowanie pracowników. Akademia Przyszłości łączy ludzi i uwalnia wyjątkowe emocje. Zapraszamy do naszego autorskiego projektu wolontariatu pracowniczego. To również szansa na odkrycie nowych talentów w grupie i pozytywnego wzmocnienia w strategii employer brandingowej.

Inwestor Społeczny

Twoja firma może wesprzeć rozwój Akademii Przyszłości poprzez zaangażowanie lokalne. Stając się Inwestorem Społecznym wspierasz rozwój Akademii w Twojej okolicy oraz powstawanie nowych lokalizacji. Poprzez działania odpowiedzialne społecznie zyskujesz wizerunkowo w najbliższej Ci lokalizacji.

Matching fund

To łatwa a jednocześnie efektywna forma wsparcia Akademii. Na czym polega? Pracodawca pomnaża środki, które pracownicy przeznaczają na rzecz Akademii Przyszłości lub przekazuje środki finansowe za godziny przepracowane przez pracownika w ramach wolontariatu. W ten sposób docenia zaangażowanie społeczne pracowników i integruje ich wokół wspólnego celu.

Barter / Wsparcie eksperckie

Jednym z naszych celów jest ciągły rozwój i profesjonalizacja Akademii. Jeżeli dzięki rozwiązaniom Twojej firmy - produktom, narzędziom, usługom - możemy zwiększać naszą skuteczność w pomaganiu dzieciom - zapraszamy Cię do kontaktu. Każde wsparcie, które pomoże nam działać jeszcze skuteczniej, jest dla nas bardzo ważne.

Event charytatywny

Buduj relacje, dobre więzi z pracownikami, kontrahentami i klientami podczas eventów firmowych, a przy tym pomagaj dzieciom z Akademii Przyszłości. Możesz np. prowadzić zbiórkę środków w trakcie wydarzenia lub licytację fantów. Z naszej strony otrzymasz wsparcie merytoryczne w organizacji eventu oraz doradztwo w zakresie jego promocji.

Sponsoring wydarzeń

Reklamuj swoją firmę, wspierając organizację jedynych w swoim rodzaju wydarzeń, takich jak Gale Sukcesów, Dzień Dziecka w Fotelu Prezesa czy uroczysta Inauguracja. W zależności od organizowanego wydarzenia i jego skali ze sponsoringiem przedsięwzięcia łączy się odpowiedni pakiet benefitów dla Twojej firmy.

Przykłady współpracy

Partnerstwo Strategiczne Akademii / co-branding / event charytatywny

  • współpracujemy już od 2014 r., TK Maxx jest Partnerem Strategicznym Akademii
  • realizujemy m.in. cykliczne zbiórki przykasowe angażujące klientów sklepów
  • prowadzimy tematyczne kampanie sprzedażowe dedykowanych produktów wspierające Akademię – Dzień Dziecka, Back To School, Dzień Świątecznych Skarpet
  • w siedzibie TK Maxx jest organizowany m.in. Akademiowy Dzień Dziecka w Fotelu Prezesa
  • pracownicy TK Maxx organizują także eventy charytatywne (np. morsowanie, Runmageddon),

Więcej o Partnerstwie

event charytatywny / matching fund

  • BP wspiera Akademię od wielu lat, uwierzyło w nas na początku naszej historii
  • w projekt współpracy angażują się m.in. pracownicy firmy, poświęcając czas na działania wspierające i dzieląc się wiedzą.
  • unikatowym przedsięwzięciem firmy BP było zrealizowanie wystawy pracy dyplomowej w szkole fotografii przez pana Bartłomieja Szmaja (Head of Fleet Marketing CoE), podczas której zbierane były środki na wsparcie Akademii Przyszłości.
  • BP pomaga Akademii także poprzez mechanizm matching fundu – - firma dodatkowo przekazuje Akademii środki finansowe w zamian za godziny poświęcone przez pracowników na wolontariat.

wolontariat / matching fund

  • Firma Zendesk wspiera Akademię poprzez czynne zaangażowanie zespołu w wolontariat pracowniczy,
  • zespół organizujacy eventy dla dzieci, robi to w ramach godzin pracy,
  • Zendesk organizuje dla podopiecznych Akademii warsztaty tematycznie dostosowane do możliwości i wiedzy dzieci, dotyczące tego, czym zajmuje się firma – IT, elektroniki czy programowania,
  • W ramach modelu matching fund firma przyznaje także granty na rzecz Akademii, doceniając zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat.

co-branding

  • 20 tysięcy internautów zaangażowało się w świąteczną zbiórkę Tymbarku i oddało swoje ProfiLOVE na spełnienie dziecięcych marzeń,
  • Tymbark podarował Akademii 5 zł za każdą zmianę zdjęcia profilowego na Facebooku,
  • Wspólnie z fanami marka uzbierała w rekordowym czasie 9 dni aż 100 tysięcy złotych.

co-branding

  • Wspólnie z Okaidi – producentem odzieży dla dzieci i młodzieży – zrealizowaliśmy akcję charytatywną “Podaruj odrobinę, by zrobić tak wiele”,
  • klienci sklepów Okaidi byli informowani o możliwości wsparcia Tygodnia Inspiracji Akademii Przyszłości – projektu stworzonego z myślą o dzieciach i ich rodzicach w okresie pandemii COVID-19,
  • Klienci Okaidi zachęcani byli do zaokrąglania końcówek kwot transakcji, które następnie zostały przekazane na rzecz Akademii Przyszłości,
  • wcześniejsze akcje w tej formule realizowane były na rzecz siostrzanego projektu Akademii – Szlachetnej Paczki.

Masz pytania? Chcesz się dowiedzieć więcej na temat współpracy z Akademią? Napisz do nas.

Dział Współpracy i Rozwoju

[email protected]