Dołącz do Partnerów
Akademii Przyszłości
Akademia Przyszłości od 2003 roku wspiera Dzieci poprzez indywidualne spotkania z Wolontariuszem lub Wolontariuszką. Ten niezwykły program przez dekady zmienił życie tysięcy Dzieci – Twoja firma też może być częścią tej zmiany.
Zapraszamy do współpracy!
Dział Współpracy i Rozwoju
Formy współpracy B2B
z Akademią Przyszłości
Akcje marketingowo-sprzedażowe
Wzmocnij swoje działania marketingowo-sprzedażowe, wykorzystując markę Akademii Przyszłości. Konsumenci „premiują” marki, które wspierają pozytywne zmiany społeczne – wykorzystaj ten trend z nami. Wprowadź mechanizmy aktywizujące sprzedaż. Umieść logotyp Akademii Przyszłości na produktach swojej firmy, pochwal się współpracą w komunikacji wizerunkowej. Pokaż swoim Pracownikom, Klientom czy Dostawcom jak angażujesz się w działania społeczne i zaproś ich do wspólnej pomocy.
Inwestor Społeczny
Twoja Firma może wesprzeć rozwój Akademii Przyszłości stając się Inwestorem Społecznym. Jako Inwestor wspierasz rozwój Akademii oraz powstawanie nowych lokalizacji. Poprzez działania odpowiedzialne społecznie zyskujesz wizerunkowo, biznesowo i pokazujesz, że Twoja Firma jest odpowiedzialna społecznie. Będziemy na bieżąco informować Cię o tym, co dzieje się w naszych programach, w wybranym przez Ciebie miejscu. Dodatkowo, przekażemy Ci odpowiednie materiały promocyjne do wykorzystania w Twoich kanałach komunikacji.
Buduj pozytywny wizerunek Firmy. Dowiedz się więcej o wsparciu lokalnym: https://www.inwestorspoleczny.pl/.
Matching fund
To łatwa, a jednocześnie efektywna forma wsparcia Akademii. Na czym polega? Pracodawca pomnaża środki, które pracownicy przeznaczają na rzecz Akademii Przyszłości lub przekazuje środki finansowe za godziny przepracowane przez Pracownika w ramach wolontariatu. W ten sposób docenia zaangażowanie społeczne pracowników i integruje ich wokół wspólnego celu.
Stowarzyszenie WIOSNA może pochwalić się Certyfikatem Wiarygodnej Organizacji przyznawanym przez Charities Aid Foundation America (CAF America). Jesteśmy również obecni na platformach takich jak YourCause, czy Benevity.
Event charytatywny
Buduj relacje, dobre więzi z Pracownikami, Kontrahentami i Klientami podczas eventów firmowych, a przy tym pomagaj dzieciom z Akademii Przyszłości. Możesz np. prowadzić zbiórkę środków w trakcie wydarzenia lub licytację fantów. Z naszej strony otrzymasz wsparcie merytoryczne w organizacji eventu oraz doradztwo w zakresie jego promocji.
Zobacz jak wspiera Akademię TK Maxx: https://akademiaprzyszlosci.org.pl/tk-maxx/.
Warsztaty dla Pracowników i ich dzieci
Dbasz o kompetencje Pracowników i ich rozwój? Zaproś swoich Pracowników i ich dzieci na dedykowane warsztaty wykorzystujące metodologię Akademii Przyszłości. Ich zakres obejmuje tematykę dla rodziców oraz dzieci. Połącz wspieranie swoich Pracowników i ich rodzin ze wspieraniem programu Akademia Przyszłości.
E-skarbonka
E-skarbonka to personalizowany link, kierujący do wpłatomatu Akademii Przyszłości, zamieszczony w kanałach komunikacji Firmy. To nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorców, firm, grup, które chcą zaangażować swoją społeczność i wspólnie zorganizować zbiórkę środków w szczytnym celu. Pokaż swoim Pracownikom, Klientom i Społeczności, że wspierasz Akademię Przyszłości i zaproś ich do wspólnej zbiórki.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Zaangażowanie Pracowników
Bycie Partnerem Akademii Przyszłości to:
- angażujący sposób na realizację strategii Employer Brandingu
- integracja zespołu wokół wspólnego, aspiracyjnego celu
- niestandardowy pomysł na aktywację zespołu i włączenie w działania społeczne
Wpływ społeczny
Współpraca z Akademią Przyszłości to:
- nowoczesne, wyróżniające rozwinięcie strategii CSR/ ESG, pozycjonowanie Partnera jako Promotora zmian społecznych
- realny wpływ na rozwój projektu społecznego wspierającego Dzieci
- rzeczywista pomoc w walce z wykluczeniem społecznym
- ambitna inwestycja w rozwój i przyszłość Dzieci z niską samooceną
Wzrost wartości marki
Partnerstwo z Akademią Przyszłości pozwala na:
- wzmocnienie świadomości pozycjonowania marki zaangażowanej społecznie
- przeniesienie ważnych społecznie wartości na markę Partnera
- podniesienie zaangażowania emocjonalnego klientów i uwolnienie nowych potencjałów promocyjnych