TK Maxx Firma jest Strategicznym Partnerem Akademii od 2014 roku. Łączy nas troska o przyszłość Dzieci i wiara w potencjał każdego z nich. Naszą relację budujemy na wspólnych wartościach: otwartości i kreatywności. Pracujemy z pasją.

Dzięki wsparciu finansowemu TK Maxx możemy z roku na rok rozwijać Akademię, włączać w program Dzieci w całej Polsce, rekrutować i szkolić Wolontariuszy, zapewniać im narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.

Tk-maxx to wyjątkowo zaangażowany Partner.

Zobacz, jak współpracujemy,
by rozwijać Akademię

Motywujemy Polaków do mądrej pomocy dzieciom

Co najmniej dwa razy w roku we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce odbywają się zbiórki przykasowe wspierające rozwój Akademii, angażujące klientów w nasz świat podczas zakupów.

Angażujemy znanych i lubianych

Tworzymy unikalne, limitowane serie charytatywnych produktów inspirowanych pracami dzieci z Akademii Przyszłości. Projekty do tej pory tworzyli m.in. znany rysownik Dennis Wojda (nadruki t-shirtów oraz toreb charytatywnych) czy popularny projektant Michał Szulc (kolekcja stylowych przypinek i breloków). Dochód ze sprzedaży gadżetów jest przekazywany na rzecz Akademii.

Dzień Dziecka w Fotelu Prezesa

Akademia zapewnia swoim małym studentom dostęp do miejsc, ludzi czy doświadczeń, które zainspirują je do walki o swoje marzenia i wiarę w samych siebie. Dzień Dziecka w Fotelu Prezesa to dla nich okazja, by poczuły się ważne i sprawcze. TK Maxx co roku zaprasza Dzieci z Akademii do swoich biur, aby mogły poznać pracę firmy „od kuchni” i się zainspirować.

Rozwijamy poprzez wspólną zabawę

TK Maxx organizuje także atrakcje dla dzieci w swoich sklepach. Konkursy, zabawy, animacje, warsztaty, zwiedzanie sklepu i magazynu czy… wspólna pizza to tylko niektóre formy angażowania dla najmłodszych. W ramach konkursu „Kim chcesz zostać w przyszłości?” Dzieci z całej Polski tworzyły opowiadania, fotografie i filmy, które pokazywały ich marzenia i ambicje.

Dzieci lubią prezenty

TK Maxx wie o tym doskonale. Dlatego dla wszystkich lokalizacji Akademii – a jest ich w Polsce ponad 200 – przygotowują świąteczne upominki, a w nich m.in. słodycze, materiały plastyczne czy gry planszowe.

Inspirujemy spotkaniami z influencerami

Aby motywować i inspirować podopiecznych Akademii TK Maxx w swoje akcje angażuje znane osoby (np. w ramach Dnia Dziecka 2016 dzieci z Akademii miały okazję spotkać się i porozmawiać z topmodelką Kamilą Szczawińską oraz popularnymi blogerkami modowymi).

Dzień Świątecznych Skarpet także online

TK Maxx angażuje swoich klientów w pomaganie dzieciom również online. Dla kupujących specjalne, świąteczne skarpety firma przygotowała wyjątkową akcję: każdy kto wsparł ją w social mediach, używając hashtagu #dzienswiatecznychskarpet i pokazał kupione skarpetki w poście, sprawiał, że TK Maxx przekazywało dodatkowe środki na rzecz Akademii.

A na Dzień Dziecka…

W 2019 roku wspólnie zrealizowaliśmy kampanię promującą dedykowany Akademii produkt – gumki i frotki do włosów. Kampania została wzbogacona o materiały graficzne, do których zorganizowano specjalną sesję fotograficzną z udziałem Matyldy i Wiktorii, dziewczynek z Akademii Przyszłości. Miały one szansę zobaczyć jak wygląda praca z kamerą oraz przełamać swoją nieśmiałość.

Pomagamy aktywnie

Pracownicy TK Maxx w ramach wsparcia Akademii organizują także eventy charytatywne. Przykładami takich wydarzeń są: morsowanie czy udział w Runmageddonie. Podczas dedykowanego wydarzenia pozyskiwane są środki finansowe, które następnie firma przekazuje Akademii.