Święta oczami Dzieci z Akademii Przyszłości

Święta oczami Dzieci z Akademii Przyszłości

21 grudnia, 2021

Dzieci w szczególny sposób oczekują i przeżywają święta. Obserwując świat, który ich otacza, mogą poczuć, że to wyjątkowy czas w roku. Dzieci z Akademii Przyszłości przygotowały kartki świąteczne dla Darczyńców, którzy ufundowali Indeksy Sukcesów.

Strefa prac Dzieci: empatyczne marzenia

Strefa prac Dzieci: empatyczne marzenia

9 grudnia, 2021

Dzieci miały zadanie narysować swoje największe marzenie. I okazało, że Ich marzenia szybują hen daleko poza ich własne przyjemności i korzyści, nawet na drugi koniec świata, i jeszcze dalej, poza świat ludzi i jego problemy, skupiając się na innych gatunkach – szczególnie ukochanych pieskach. Poznajcie uczestników Akademii Przyszłości i ich marzenia.

Praca nad budowaniem poczucia własnej wartości u Dziecka. Czy to działa?

Praca nad budowaniem poczucia własnej wartości u Dziecka. Czy to działa?

8 grudnia, 2021

Dla Dzieci zeszły rok szkolny upłynął pod znakiem pandemii. Ograniczony kontakt z rówieśnikami, trudności wynikające z nauki zdalnej, niepewność – po tych doświadczeniach kwestia pielęgnowania wśród Dzieci poczucia własnej wartości przybiera na znaczeniu. Jakie efekty może przynieść regularna, sumienna praca nad pewnością siebie? Przyjrzyjmy się precyzyjnym danym z Akademii Przyszłości.

„Pomagając jednemu Dziecku, nie zmienię całego świata, ale mogę zmienić cały świat jednego Dziecka”

„Pomagając jednemu Dziecku, nie zmienię całego świata, ale mogę zmienić cały świat jednego Dziecka”

26 listopada, 2021

Nie można jednym kluczem otworzyć wszystkich drzwi, tak samo jak nie można jednym sposobem dotrzeć do każdego Dziecka. W pracy z Dziećmi – aby otworzyć drzwi do sukcesu – należy być jak ślusarz, który musi ukształtować odpowiedni klucz.

Działam w Akademii Przyszłości. O czym warto pamiętać, nawiązując relację z Dzieckiem?

Działam w Akademii Przyszłości. O czym warto pamiętać, nawiązując relację z Dzieckiem?

9 listopada, 2021

W Akademii Przyszłości bazujemy na metodzie tutoringu. To wzorując się na niej budujemy partnerską relację z Dzieckiem. Pomimo różnicy wieku, Dziecko jest równie ważne jak Tutor, a Tutor równie ważny jak Dziecko. Dzięki tej prostej metodzie pokazujemy Dziecku, że jego zdanie się liczy, zostawiamy mu pole do decydowania. Kontrakt pomaga zbudować także poczucie bezpieczeństwa u Dziecka – dzięki niemu wie, jakie zasady będą panować podczas spotkań. Dziecko współtworzy zasady, które znajdą się w kontrakcie – pozwala mu to poczuć się ważnym i pokazać jego wpływ na spotkania i tworzącą się relację.

”Gdy śmieje się Dziecko, śmieje się cały świat”. Co można zyskać z relacji z Dzieckiem?

”Gdy śmieje się Dziecko, śmieje się cały świat”. Co można zyskać z relacji z Dzieckiem?

12 października, 2021

W każdym języku świata uśmiech wyrażany jest w ten sam sposób. Ta wyjątkowa emocja towarzyszy nam już od najmłodszych lat. Szczególnie uśmiech widziany u Dzieci budzi fascynację i entuzjazm. Niewątpliwie relacja z Dzieckiem jest źródłem wielu inspiracji i przygód.