21 sierpnia, 2025
Monster Munch i Akademia Przyszłości razem w poszukiwaniu Dobrych Duchów – podsumowanie działań
W tym roku Akademia Przyszłości zyskała nowego, niezwykle radosnego i charakterystycznego partnera. Kultowa marka chrupek Monster Munch połączyła siły z naszym programem, aby wspólnie szukać nowych Wolontariuszy – Dobrych Duchów dla młodych ludzi, którzy w siebie nie wierzą.
Wspólny cel: wsparcie młodzieży szkolnej w budowaniu poczucia własnej wartości
Akademia Przyszłości od lat wspiera uczniów, którzy zmagają się z niską samooceną i brakiem wiary we własne możliwości. Kluczowym wsparciem dla nich są regularne, cotygodniowe spotkania z Wolontariuszem lub Wolontariuszką. To czas spędzony na rozmowie, słuchaniu i budowaniu relacji, które pomagają Dziecku odkrywać swoje mocne strony i marzenia.
Marka Monster Munch doskonale rozumie potrzebę i wagę znalezienia odpowiedniej liczby Wolontariuszy do Akademii, dlatego wsparła nas w ich poszukiwaniu. Brand, którego symbolem jest uśmiechnięty Duszek, od lat towarzyszy fanom chrupania, przynosząc radość i przywołując na myśl beztroską zabawę . W tym roku Duszek zachęcał także swoich fanów, aby sami stali się Dobrymi Duchami – dla Podopiecznych w Akademii.
Retrobus na juwenaliach i kampania w mediach
W maju bieżącego roku retrobus Monster Munch i Akademii Przyszłości pojawił się na najważniejszych imprezach studenckich w Polsce. W specjalnej strefie rekrutacyjnej można było spotkać się z przedstawicielami Akademii, poznać szczegóły programu i zapisać się do wolontariatu. Oczywiście nie zabrakło przy tym również chrupek Monster Munch.
Na tym jednak nie koniec. W lipcu wystartowała kampania medialna, której celem było dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców i zachęcenie ich do zostania Wolontariuszami. W akcję zaangażowała się m.in. Zoja Skubis i Agnes Ratajczak.
Dobre Duszki dla Podopiecznych Akademii Przyszłości
– Współpraca z marką Monster Munch to dla Akademii Przyszłości ogromna szansa, by dotrzeć do nowych Wolontariuszy i dać wielu młodym ludziom szansę na zbudowanie wiary w własne możliwości. Jesteśmy przekonani, że wspólnie uda nam się zebrać ekipę Dobrych Duchów, która zmieni przyszłość wielu naszych podopiecznych. Rekrutacja do wolontariatu Akademii wciąż trwa, zachęcamy do zapisów! – mówi Joanna Mazur, Specjalistka ds. Współpracy z Partnerami ze Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje Akademię Przyszłości.
– Wierzymy, że wśród fanów Monster Munch znajdziemy wielu empatycznych i zaangażowanych ludzi, którzy zechcą podarować swój czas i entuzjazm, stając się Dobrymi Duszkami dla swoich podopiecznych. Nasze chrupki poprzez swój oryginalny kształt i smak kojarzą się z szerokim, radosnym uśmiechem, lekkością i pogodą ducha. Chcemy przenosić tę pozytywną energię również na inne obszary, dlatego zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w rekrutacji do Akademii Przyszłości – komentuje Sylwia Liske, Brand Manager marki Monster Munch.
Każdy, kto dołączy do Akademii Przyszłości jako Wolontariusz, ma szansę stać się prawdziwym Dobrym Duchem. To osoba, która nie tylko wesprze konkretnego Podopiecznegow trudnościach, ale przede wszystkim da mu poczucie, że jest ważne i może osiągnąć więcej, niż do tej pory wierzył lub wierzyła. Dowiedz się więcej i zostań Dobrym Duchem: www.akademiaprzyszlosci.org.pl/dobre-duchy.