dzieci wybrane
1 5 0 3
0 4 8 9
dzieci niewybrane
AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI przeprowadza dzieci od porażki w szkole do sukcesu w życiu
‹ Wróć do aktualności

Za nami kolejne wydarzenie we współpracy z TK Maxx. 29 listopada dzieci z AKADEMII PRZYSZŁOŚCI wspólnie z blogerami i dziennikarzami przygotowały specjalne świąteczne, a co więcej – piernikowe – skarpetki. Wszystko po to, by zachęcić klientów TK Maxx do wybierania właśnie tego produktu, który nie dość, że może sprawić komuś radość, pomaga nam rozwijać program.

#dzienswiatecznychskarpet w Tk Maxx!

Lubimy kreatywność! Po czerwcowych koszulkach, do TK Maxx trafiła kolejna porcja charytatywnych produktów, z których dochód wesprze podopiecznych programu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI. Akcję wspiera Areta Szpura z polskiej marki modowej Local Heroes oraz polska blogosfera.

Polacy kochają gadżety związane ze Świętami. Czerwone koce w białe gwiazdki, foremki do ciasta w kształcie dzwoneczków lub swetry z reniferem to już klasyka gatunku w TK Maxx, do której w tym roku dołączają nasze specjalne, świąteczne skarpetki charytatywne. To doskonały prezent dla mamy, przyjaciółki, siostry czy też męża, dziadka lub najlepszego przyjaciela. Najważniejsze jest jednak to, że dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na wsparcie podopiecznych programu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI, w której dzieci odzyskują wiarę w siebie.

TK Maxx pragnie przekazać jak największą kwotę na działanie i rozwój programu AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI, dlatego każdy kto podzieli się zdjęciem skarpet (tych charytatywnych lub dowolnych innych) na swoich kanałach social media wraz z oficjalnym hasztagiem akcji #dzienswiatecznychskarpet i oznaczeniem partnerów programu @TKMAXX i @AKADEMIA PRZYSZŁOŚCI sprawi, że marka przekaże dodatkowe środki. Każdy post wspierający akcję to dodatkowe 5 zł brutto. Oficjalnie, Dzień Świątecznych Skarpet jest celebrowany w Mikołajki, 6 grudnia 2016 r., ale cała akcja trwa już od 21 listopada, aż do Świąt.

Udostępnij 
Poleć 
Polub AKADEMIĘ PRZYSZŁOŚCI 
Razem tworzymy Akademię
organizator:
  • WIOSNA
Partner Strategiczny:
Mecenasi i Partnerzy:
Patroni:
  • TK Maxx
  • Hotel Hilton Garden Inn Kraków
  • questus
  • enova
  • Valeo
  • IMM
  • Social WiFi
  • Pracuj.pl
  • Marcin Mioduszewski
  • BP
  • Microsoft
  • Wawel
  • Onet
  • TVN

Sklep WIOSNY

-->